Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

 

ProdukterProdukter

Hvilke krav lever jeres produkter op til, når det gælder miljø?

Med produkter fra Healthy Head undgår du at belaste miljøet unødigt, da de alle er testet hos Forbrugerrådet Tænk og indeholder ikke ingredienser, der er problematiske for miljøet. Dermed skåner du miljøet, uanset om du køber varer med eller uden et officielt miljømærke.

Hvilke krav lever jeres produkter op til, når det gælder allergi?

Når du køber produkter hos Healthy Head nedsætter du risikoen for allergi, uanset om du køber produkter med eller uden et officielt allergimærke. De er alle testet hos Forbrugerrådet Tænk og indeholder ingen allergifremkaldende stoffer. Der er udvalgte produkter, som indeholder parfume. Ved de produkter, hvor det er tilfældet, fremgår det tydeligt, bl.a. af produktets navn. Du kan også benytte parfume-filtret, der fremgår på alle produktsider. Her kan du selv kan vælge, om du ønsker at se produkter med eller uden parfume. Læs mere om allergimærkning

Hvilke krav lever jeres produkter op til, når det gælder hormonforstyrrende stoffer?
Alle vores produkter er testet hos Forbrugerrådet Tænk og er 100% frie for hormonforstyrrende stoffer.

BetalingBetaling

Hvilke betalingsmidler kan jeg anvende?
Hos HealthyHead kan du betale med følgende betalingsmidler:
Visa, Visa/Dankort, Visa Electron, Master Card, Master Card Debit, JCB, American Express, Viabill og MobilePay.

Hvornår trækker I pengene?
Pengene bliver først trukket, når din ordre er afsendt.
Er det sikkert at handle hos jer?
Ja, vi krypterer alle dine oplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse de informationer, som du registrerer, når du handler hos HealthyHead.

LeveringLevering

Hvad er leveringstiden på min ordre?

Leveringstiden og fragtprisen er følgende:

Ved bestilling med PostNord inden kl. 16 afsendes pakken samme dag.
Ved bestilling med GLS inden kl. 13 afsendes pakken samme dag.
Dette gælder ikke for varer, hvor det er angivet, at det er en bestillingsvarer.

Postnord-logo1 – 2 hverdage med PostNord Collect – 39 kr
Postnord-logo1 – 2 hverdage med PostNord Home – 65 kr
GLS-logo1 – 2 hverdage med GLS Pakkeshop – 45 kr

Ved bestilling over 500 kr får du gratis levering.

Jeg har ikke modtaget min pakke, hvad gør jeg?
Kontakt os, så vi sammen kan finde en løsning.

Mine ordrerMine ordrer

Hvor kan jeg se mine ordre(r)?
Du kan få et overblik over alle dine ordre, ved at logge ind på Min konto.
Hvordan opretter jeg en konto?
Du opretter automatisk en konto i check-out processen. Det kan gøres ved hjælp af en e-mail adresse,
eller du kan benytte en Facebook-profil.

Retur, ombytning og reklamationRetur, ombytning og reklamation

Jeg har modtaget min pakke, men den er beskadiget. Hvad gør jeg?
Kontakt os, så vi sammen kan finde en løsning.
Hvordan returnerer jeg min ordre?
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på webshoppen. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter du har modtaget din vare.
Alle ordrer lagt i november og december kan ombyttes frem til 1. februar.

Ved returnering sendes varen til:

HealthyHead
ATT: Fortrydelsesret
Langenæs allé 38, 5 TV
8000 Aarhus C

Derudover sender du en mail til info@healthyhead.dk, hvor du gør gør opmærksom på, at du ønsker at returnere varen.

Varens stand ved returnering:
Hos Healthy Head lægger vi stor vægt på, at de varer der sælges er uberørte både af sundhedsbeskyttelses- og hygiejnemæssige årsager. Derfor mister du din fortrydelsesret, hvis du åbner eller ligefrem bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- og hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret.

Hvordan ombytter jeg min ordre?
Der gives 14 dages fuld ombytningsret på varer købt på webshoppen. Ombytningsfristen udløber 14 dage efter du har modtaget din vare.

Ved ombytning sendes varen til:
HealthyHead
ATT: Fortrydelsesret
Langenæs allé 38, 5 TV
8000 Aarhus C

Derudover sender du en mail til info@healthyhead.dk, hvor du gør opmærksom på, hvad du ønsker at ombytte varen til.
Eventuel difference udbetales eller indbetales ved bankoverførsel.

Varens stand ved ombytning:
Hos Healthy Head lægger vi stor vægt på, at de varer der sælges er uberørte både af sundhedsbeskyttelses- og hygiejnemæssige årsager. Derfor mister du din fortrydelsesret, hvis du åbner eller ligefrem bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- og hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret.